آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام «مهربان من»


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1402
بازدید : 486
نویسنده : مجله خبری تازه ترین

متن آهنگ مهربان من علی زند وکیلی

 

دو سه خط از عشق بگو دو سه خط از عشق بخوان
با ما به از این بمان ای هستی خلق جهان
دو سه خط از مهر بگو ای یار مهربان من
بوسه بزن بر لب این دیده پرباران من
مهربان من با من عاشقانه باش تا من بی تو نروم
دامن کشان از بر تو سوی دگر
دو سه خط از می بگو پیاله پر کن از شراب
من پیر میخانه ی تو ای ره زن چشم شراب
دو سه خط از دل بگو از دلبری تا دلهره
دلبند دل نازک من دلم از دلشوره پره
دلربای من با من عاشقانه باش تا من بی تو نروم
دامن کشان از بر تو سوی دگر
دو سه خط از گل بگو دو سه خط از ناز بگو
از گل نازو ، ناز گل گفتی و باز بگو
دو سه خط از من بگو از من بی جان بگو
ای آبرو آتش من از من فراوان بگو
مهربان من دلربای من ای آتش من با من عاشقانه باش
تا من بی تو نروم دامن کشان از بر تو سوی دگر

آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام «مهربان من»




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com